19 Mart 2011 Cumartesi

Arbadirillooo

Içerden gelen sesler bu tip bağırışlar ve kahkahalar. Allah'ım sana şükürler olsun diyorum oğlu ile o kadar iyi anlaşan bir kocam var ki. Bazen ikisi de mi çocuk yoksa birisi baba mı ayırt edemiyorum ama ikisi de çok mutlulular. Allah bozmasın. Peki içimi kemiren meraka ne dersiniz? Acaba oğlunu mutlu ederken kendini kaybeden aşık olduğum adam ikinci oğlu gelince onu da mutlu etmek için biraz daha benimle olan vaktinden çalmayacak mı? Sanıyorum onlara eğlence yolları bana fedakarlık gözüktü.

Ikincisinin gelmesine 3 hafta gibi bir süre kaldı. Abi ile baba karar verdiler adı Kerem olacak. Aslında hikayeyi biraz daha önceden anlatmak lazım. Ali Paşa dedi ki kardeşimin adı Toprak olsun. Benim de çok hoşuma giti. Haha çevreci bir anne için oldukça da anlamlı atladım ismin üstüne. Ama maalesef babamıza beğendiremedik. Ne o öyle taş toprak evde çevreciliğin yeter bir de çoocuğun adını Toprak koymayalım dedi. Ali Kaan ve ben ne kadar ısrar etsek de bir türlü ikna edemedik. Meğer bu arada aşkım inceden inceye abinin üzerinde çalışmalar yapıyormuş. Birgün birden Ali demez mi anne kardeşimin adını Kerem koyalım hem babacık da daha mutlu olacak diye. Şaştım kaldım kısa bir sürede inanılmaz bir ikna kabiliyeti ile isme Kerem olarak karar verilmişti. Benim de toprağı çevreyi korumaya yönelik çabalarımın bir simgesi olacağını düşündüğüm bu küçük kuzunun adı benim dışarda bırakıldığım erkek konseyi tarafından çoktan belirlenmişti. Ne yalan söyleyeyim Kerem ismini de çok beğendim. Kereeeeem oğlum fazla uzaklaşma. Evet arkasından seslenirken de fena bir phonetik çıkmıyor. Şimdi benim Ali Paşanın yaptığı kitaba yazılarını yazmam lazım. O sebeple ayrılıyorum aranızdan.
Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder