4 Mayıs 2010 Salı

Evlilik Yıldönümü

Bugün tam 8 sene oldu. Birbiri için çarpan bu kalpler ise tam 12 senedir küt küt atıyor. Inanılmaz sanki dün gibi. Allahım ne kadar genç ve güzelmişim. Şimdi ise hayatın yükü yaşlandırdı e benim gibi yemek yemeği seviyorsanız kilo da aldırıyor. Yani fotoğraflarıma bakınca hem de gelinlik fotoğraflarıma Allah'ım diyorum ne çabuk geçmiş zaman. Bir de annemlere bakıyorum. 37 sene dile kolay. Matematiğim fena değildir ama bu hesap makinaları çıktı çıkalı mertlik bozuldu resmen evlilik yıllarını hesaplamak için hesap makinasına ihtiyaç duydum. Neyse bize de nasip etsin keyifli bir ömür. Bol çocuklu hihi. Geçen seneydi galiba çevreci bir kadın olunca aldığım hediye de öyle bir hediye idi. WWF'nin kaplumbağalarından evlat edinmiştim kendisi adına. Bir de güzel kart hazırlayıp gönderiyorlardı. Çok hoş olmuştu. Allah allah geçen sene miydi yoksa onun da üzerinden birkaç sene geçti mi? Hatırlamakta güçlük çekiyorum. Evlilik yıldönümü diye nasıl bir hediye yapsam kendisine. Almak değil de yapmak sanki daha bir özel hissettiriyor. Başbaşa geçirilen bir akşam tabi evimizin neşesi Ali Bey'e bir formül bulmak lazım. Kendisini belkiiii Deniz Teyzesine götürebiliriz biz de bu acayip Salı akşamını hımm denizde sallana sallana geçirebiliriz. Ay durun ben bunu bir düşüneyim. Başbaşa denizde bir yemek. Bakayım bakalım nasıl olacak. Ben ufak bir organizasyon işine gireyim becerebilirsem size de haber veririm. en azından nasıl geçtiğini haber ederim. Beceremezsem de daha basit bir organizasyon yapıp evde başbaşa yemek, müzik ve ...
Bu arada Allah herkese benim aşık olduğum gibi aşık olabileceğiniz bir adam nasip etsin.

Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder