30 Nisan 2010 Cuma

Ne Hastalıkmış???

Merhaba,

Kaç gündür yazamadım ama zannetmeyin ki istemedim. Aaaa nasıl bir hastalıkmış saat 22:00 mağazalardan satış rakamlarını alıyorum ve olduğum yerde uyuya kalıyorum. Hiç başıma gelmişliği yok. Fakat gittikçe vücudum ağırlaşıyor. Bir heyecan acaba hamilemiyim diye test yaptım ve "not pregnant" yazısı kör gözüne parmak sokar şekilde çıktı. Zaten bir gün geçmedi malum periyot geldi kapıma dayandı. Neyse dedik bir dahaki aya artık. Fakat bu sefer de başıma bademcik ameliyatı çıktı. Doktor der ki aldırın kurtulun. Zira benimkini gören KBB'ciler beni hastaneden salmaz direkt ameliyathaneye alırlarmış. Cumartesi yeniden gideceğim doktora ve kültür sonucuna bakacağız. Bizim şebeğe dedim ki annecim ameliyat olmam lazımmış. Arkadaşın kulaklarında sıvı olduğu için rahat duyamıyor. Aaa hayır ben ameliyat olmam şeklinde itiraza başladı. Ne şikayet ne mızlanma ama anlatamam yüzündeki ekşimeyi. Sonra hayır oğlum sen değil ben deyince derin bir oh çekti. Sonraki ilk sorusu anne karnını mı kesecekler, ben çok merak ediyorum karnının içini demez mi. Allahım dedim nasıl yani. Oğlum bademciklerimi alacaklar karnımla ne alakası var deyince ama boynunu kesmesinler ölürsün ben sensiz ne yaparım demesin mi. Ay aldı beni bir stres. Anesteziyi alıp bayılıp da ayılamamak var. Tövbe tövbe neyse aldı beni bir stres. Şimdi de güzel şeylerden bahsedelim, becerebilirsem pazar günü Kartal'daki organik pazara gitmek istiyorum. Saat 12:00-15:00 arası kuyruklu piyanosu ile Mark Vella konseri olacak.Ali Bey ile keyifli vakit geçirebiliriz diye düşünüyorum. Hem de bu haftaki organik sebzelerimi pazardan almış olurum.

Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder