17 Nisan 2010 Cumartesi

Ali Bey'in Organik hediyeye isyanı

Bugün bir arkadaşımızın oğlunun doğum günü idi. Ben de bizim mağazadan bir hediye ayırtmıştım ama geçen akşam çıkarken telaş ile unutmuşum. Doğum gününe gitmeden önce de şehrin taaa öbür ucunda bir işimiz vardı. Nerede diyeyim neredeyse Edirne sınırında. Ambarlı civarında bir işimiz vardı. İşimiz biraz uzadı. Derken Etiler mağazamızdan ayırttığım hediye için arada oraya girip çıkmam çok zor olacak ve daha da geç kalacağız diye yol üstündeki Forum Istanbul mağazamızı aradım neyse oradan başka bir ürün ayırttım derken telefon konuşmalarına şahit olan Ali Bey ne dese beğenirsiniz. Anne yeter ama artık sen de taktın bu organiğe. Biraz da hediyelerimiz sağlıksız olsun. Hep sağlıklı hep sağlıklı, mesela en plastik oyuncaklardan alsak. Yani biraz da kafayı plastik oyuncaklara taksan. Ay Allahım dedim. Olur mu hiç oğlum bak plastik oyuncaklar zararlı olabiliyor. Ne gerek var öyle şeylere. Neyse kendisini ikna ettik. Fakat sanırım kendi doğum gününde en plastik, eeeen zararlı ne varsa onunla mutlu olacağını hatta mümkünse Ben 10 olan çöpe bile organik bir giyim ya da kozmetik ya da aksesuardan daha çok sevineceğini açıkça ifade etmenin bir yoluydu bu. Bakalım daha neler yaşayacağız kendisiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder